Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan jou te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.
Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@livn.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer jouw klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om jouw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
www.livn.nl gebruikt cookies en soortgelijke technologieën om de website te analyseren en te verbeteren. Meer weten? Klik hier voor ons cookiebeleid. Via deze pagina kun je jouw voorkeuren op elk moment wijzigen.
Functioneel
Functionele cookies bewaren de voorkeuren van websitebezoekers met als doel de gebruiksvriendelijkheid te verhogen. Zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.
Analytisch
Analytische cookies meten websitebezoeken, waardoor de eigenaar zijn website kan verbeteren. Dit gebeurt door anoniem gegevens te verzamelen en te rapporteren.
Tracking
Tracking cookies worden gebruikt om een profiel van de websitebezoeker op te bouwen. Ze volgen gebruikers wanneer ze verschillende websites bezoeken. Op basis daarvan kunnen eigenaren de website optimaliseren of op jou afgestemde advertenties tonen.